Α΄ τάξη: Οι μαθητές δημιούργησαν πολύχρωμα περιστέρια με χρώματα που θυμίζουν Ειρήνη και ελληνικές σημαίες με κολάζ.

Β΄ τάξη: Οι μαθητές δημιούργησαν καπελάκια με το σύμβολο της Ειρήνης, το περιστέρι, και έγραψαν επάνω του λέξεις που θυμίζουν Ειρήνη.

Γ΄ τάξη: Οι μαθητές αναζήτησαν εικόνες παιδιών της Κατοχής, συζήτησαν για τις σκέψεις που αποτυπώνονται στην έκφραση των προσώπων τους και τις απέδωσαν με ζωγραφιές.

Δ΄ τάξη: Οι μαθητές μελέτησαν φωτογραφίες που δείχνουν διαφορετικά συναισθήματα, συζήτησαν και αποτύπωσαν τα συναισθήματα ενός παιδιού που ζει σε καιρό Ειρήνης και ενός παιδιού που ζει σε καιρό Πολέμου.

Ε΄ τάξη: Οι μαθητές συζήτησαν για τις ανθρώπινες φιγούρες του Keith Haring και ανακάλυψαν ποια έργα του απεικονίζουν στιγμές Ειρήνης και ποια στιγμές Πολέμου. Κατόπιν ζωγράφισαν τις δικές τους ανθρώπινες φιγούρες σε στιγμές Ειρήνης.

ΣΤ΄ τάξη: Οι μαθητές εμπνεύστηκαν από την παγκόσμια καμπάνια «Know where you stand» του καλλιτέχνη Seth Taras, φαντάστηκαν τη συνέχεια μιας παλιάς φωτογραφίας που τραβήχτηκε σε καιρό πολέμου και ζωγράφισαν το τοπίο σε καιρό ειρήνης.

Εργαστήρι Εικαστικών ΣΤ΄ τάξης: Οι μαθητές προβληματίστηκαν και ευαισθητοποιήθηκαν σχετικά με την έννοια της Ειρήνης και απέδωσαν εικαστικά τι σημαίνει για τους ίδιους το σημαντικό αυτό αγαθό!